ליברמן: "נתמוך רק בחוק שיביא הצוות המקצועי של משרד הביטחון"

    איתי גדסי No Comments on ליברמן: "נתמוך רק בחוק שיביא הצוות המקצועי של משרד הביטחון"

    האם המשבר ממשיך להחריף? ליברמן מבהיר: "אנחנו נתמוך אך ורק בחוק שיביא הצוות המקצועי של משרד הביטחון ולא בשום מניפולציה חוקתית של גורמים בעלי אינטרס"

    ליברמן צילום: הכנסת
    10:23
    13.05.24
    קובי פינקלר No Comments on כטב"מים שחדרו מלבנון התפוצצו במרחב בית הלל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן, אמר היום (שני) בישיבת סיעת 'ישראל ביתנו': "בסוגיית הגיוס אני רוצה להבהיר, שאנחנו לא נגד החרדים. אנחנו לא נגד אף אחד. אנחנו בעד. אנחנו בעד ביטחון לישראל, בעד צה"ל ובעד שוויון בזכויות ובחובות".

    "להעביר חוק כ"כ מורכב וטעון, שיש לו השלכות מרחיקות לכת, ביטחוניות וחברתיות, בשלוש קריאות, בתוך שבוע אחד, זאת לא חקיקה אלא גניבה בנוסח זבנג וגמרנו. במקום חוק נקבל פרודיה".

    "גם חוקים הרבה יותר פשוטים, בטח ובטח חוקים שעלותם מעל 10 מיליון ₪, עוברים דרך ארוכה של 'ייסורים' ודיונים במליאה ובוועדות הכנסת, עד שבאים לאוויר העולם".

    "לכן, הפתרון היחידי הוא בדיוק מה שהצענו. ועדה מקצועית במסגרת משרד הביטחון, שתביא הצעה רצינית, לאחר שיקול דעת ובדיקות מעמיקות. הרי איך אפשר בכלל להעביר חוק כזה ולא לשאול מה דעתם של צה"ל ומערכת הביטחון. כולם מדברים על הנושא: יהדות התורה, ליכוד, כולנו, ישראל ביתנו, יש עתיד. רק פרט אחד שכחו: לשאול את צה"ל, מה הוא חושב ומה הוא צריך".

    "עמדת ישראל ביתנו מאוד ברורה. אנחנו נתמוך אך ורק בחוק שיביא הצוות המקצועי של משרד הביטחון ולא בשום מניפולציה חוקתית של גורמים בעלי אינטרס".

    לדבריו: "אנחנו לא מחפשים לפרק את הממשלה ולעזוב את הקואליציה. אנחנו לא ממהרים לשום מקום. קודם כל נתמקד במאמץ מבפנים לעצור את אותן יוזמות פסולות ולא מתקבלות על הדעת. נילחם מבפנים עד לרגע האחרון, אבל אם החוק יעבור בקריאה שניה ושלישית, בנוסח שמדברים עליו כרגע, לא תהיה לנו ברירה אלא לקום ולהסיק מסקנות. אני מקווה שהשכל הישר יהיה מורה דרך לכולם".



    0 תגובות